Inspired by

by midnightwriterlucretia

Image

 

 

 

Stau cu foile-n fata si ma-ntreb

De unde vii si tu?
C-aici ceru-i negura si te-alerg

Pentru c-atunci n-am stiut ce s-aleg

Iarasi fara valuri, iara eu

 

Dar nu sunt singura ce sta,

Vad ca si tu-astepti

Si ceri din cer, ca cica

Asta viata-i mizera si vrei alta

Tu astepti, dar intre timp te si certi

 

Cu soarele-n spate si vantul in fata plec,

Nu-i drum sa nu-l apuc, carare sa nu stiu unde duce,

Iar tu stai sa te uiti chioras la mine..SI CE?

Mie nu-mi pica din cer decat inspiratia,

Insa de la un timp incep s-am senzatia

Ca viata ta-i un mic vis de marire,

Soarta ingrat-a celui ce vrea-mbogatire

 

Si te uiti ca nu-s ca tine,

Eu iti zic sa te uiti bine,

Sa tii minte pana maine

Ca din pomi nu cade paine!

N-astept sa pice din cer

Ca meteoritu, dar

Vreau sa fiu sigur c-atunci

Cand o sa mor o sa-mi admir sfarsitu’

Insa timpul trece, zboara ca uliu’

Si nu zice nimeni ca tre’ s-o stii tu!

 

Deci pune-ti bariere,

Scrie-ti limite, opreste-te inainte de a incepe,

Va trece totul si vei vedea

 Cat de ingusta ramane lumea ta

 

Fiindc-apropiatii pleaca din ea

Instinctiv, cand simt ca nu mai ai ce le da,

Asa cum pasari de prada

Scruteaza gratios ceru’

Asa ca trezirea, ai dormit destul,

Lasa visele sa cada

Si apuca-te de treaba

 

Zi-i pe bune,

Scoate dume,

Reuseste de-ti fa nume

Si fi sincer cu tine :

 

Lupti pentru o minune sau

Te-au azvarlit intr-un ocean cu spume?

Ai grija de ceea ce clepsidrele-ti dau

Si spune-le intotdeauna pe sleau!